בלוג

דיאטה לפני החתונה: איך עושים את זה נכון?

מתחתנת בקרוב? רוצה להוריד קצת במשקל? קבלי כמה טיפים

מחבר: kissthebride

גם אם ניחנת בגוף של דוגמנית מסלול, גם אם את לובשת מידה סמול, בחודשים שלפני החתונה תעסקי רבות בשאלה כיצד להשיל ממשקל גופך כמה שיותר קילוגרמים, ובכמה שפחות זמן. אבל כיצד עושים זאת בקלות ובחוכמה, ואיך מגיעים למשקל הרצוי, ושומרים על מראה חיוני? קראי וגלי.

 

שמלת כלה היא לא משהו שאפשר לחטוף מהמדף שבועות ספורים לפני החתונה, יש צורך במדידות והתאמות למבנה גופך במדויק, לכן גם תהליך הרזייה צריך להיעשות באופן מבוקר, ובתיאום עם תהליך תפירת השמלה. את חייבת לבחור שמלת כלה הנכונה לך ולמבנה גופך, כי על אחת כמה וכמה, כאשר תרדי במשקל, היא תהיה טובה לך.

 

דבקי בתפריט מאוזן

 

אל תתפתי לדיאטות קצרות טווח ולהרעבות למיניהן, הן לא מחזיקות מעמד, והן גורמות לפנים "ליפול" ולקבל מראה עייף. אם יש לך מספיק זמן, נסי לדבוק בתהליך הרזייה מבוקר ואיטי יחסית, נסי לאמץ לך אורח חיים בריא באמת, ולא רק למטרת הרזייה מהירה. ישנן שיטות מומלצות כמו התפריט של חלי ממן מבוסס על כ-8 ארוחות ביום, שיטות נוספות הן דיאטת הלחם והדיאטה של שומרי משקל כמובן)

עם זאת, חשוב לציין כי אנו לא גורם רפואי מוסמך ומומלץ להתייעץ עם תזונאי או רופא לפני תחילת התהליך.

נסי לא לאכול 4 שעות לפני השינה, ולהרבות בשתיית מים כדי לזרז את המטבוליזם. זכרי, כשאנחנו רעבות אנחנו עצבניות, ואז אנו נוטות להיראות גם פחות טוב. אז למען שלומך ושלום כולם, אל תרעיבי את עצמך.

 

 

תפריט מאוזן - kissthebride

 

קבעי לעצמך משקל יעד

 

קבעי לעצמך משקל יעד אליו תחפצי להגיע, ועקבי אחר ההתפתחות בחודשים שלפני החתונה. מומלץ להישקל אחת לשבוע ולתעד את התהליך, כך שתהיה לך אינדיקציה על אופן ההתקדמות.

שבוע לפני היום המיוחל, תגיעי לסלון הכלות להתאמות אחרונות, וזה גם השלב בו את צריכה להפסיק לרדת במשקל על מנת שהשמלה תשב בדיוק כמו שצריך.

 

 

משקל יעד - kissthebride

 

פעילות ספורטיבית

 

מומלץ לשלב כל ירידה במשקל עם פעילות ספורטיבית, בין אם את אצנית פארקים ידועה ובין אם הפעם האחרונה שפקדת את חדר הכושר הייתה לפני עשור. מעבר לסיוע בתהליך ההרזיה, העיסוק בספורט ידוע כמשחרר אנדורפינים, אשר גורמים לעלייה במצב הרוח, וכך תוכלי לחוש שחרור והקלה מהדאגות הרבות המלוות את יום החתונה. שימי לב שאת משלבת אימונים אירוביים (ריצה, שחייה, יוגה, אירובי) ולא אימוני כוח, אשר ימצקו את גופך אך לא ייגרמו לירידה במשקל. הפעילות האירובית תסייע לך להגיע למראה החטוב אליו את מכוונת. בשלב מאוחר יותר בתהליך ההרזיה, תוכלי לשלב גם אימוני כוח ובכך גם למצק שרירים קיימים.

 

 

פעילות ספורטיבית - kissthebride

 

 

כתבות נוספות שכנראה יעניינו אתכם
מחפשים
מקום לחתונה?

מלאו את הפרטים ואנחנו נחזור אליכם עם פתרון במיוחד עבורכם

אנא המתן...

הטופס נשלח בהצלחה

שליחת הטופס נכשלה אנא נסה שוב מאוחר יותר

עדכונים מהבלוג
ישירות למייל

אנא המתן...

הטופס נשלח בהצלחה

שליחת הטופס נכשלה אנא נסה שוב מאוחר יותר

special - חברה לעיצוב, בניית וקידום אתרים